Ienākt / reģistrēties

6 sērija TTV

3/7

Vismodernākais no sava veida!

6 Sērijas TTV modeļi ietver sevī visprogresīvākās tehnoloģijas no DEUTZ-FAHR, apvieno izcilas darba spējas ar augstāko degvielas ekonomiju un nepārspējamu komfortu vadītājam.

Jaunās paaudzes Deutz dzinēji ar SCR tehnoloģiju, ir daudz spēcīgāki, efektīvi un ekoloģiski nekā jebkad agrāk, un ir perfekti savienojami ar izmēģinātām un pārbaudītām ZF patstāvīgi mainīgās transmisijas pārnesumkārbām.

Pateicoties Giugiaro dizainam, 6 Sērijas TTV modeļi ir veidoti ar nekļūdīgu stilu, kas parāda futūristiskas formas dubļusargus, elegantu motora pārsegu un vadītāja kabīnes formu, piedāvājot aprīkojuma un apdares vienreizēji nepārspējamu līmeni.


Zemāk Jūs varat iepazīties ar sīkāku, katra svarīgākā komponenta aprakstu! 


Dzinējs

Deutz 6 sērijas traktoru dzinēji (Tier 4i) ir aprīkoti ar turbīnu, interkūleri, “wastegate” turbīnas vārstu, DCR  (Deutz Common Rail) - augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēmu ( llīdz pat 1600 bar) kā arī ar SCR – selektīvo katalītisko reducēšanu (AdBlue). Visos 6 sērijas modeļos kā degvielu var izmantot 100% biodīzeli.

Lielākā dzinēja priekšrocība ,kas padara to parāku par citām DCR sistēmām ir degvielas sūknis, kura eļļošana notiek ar motora eļļu. Tas palielina sistēmas uzticamību, jo  eļļošana nav atkarīga no degvielas plūsmas un novērš risku no īslaicīgiem spiediena kritumiem degvielas maģistrālē.

 Dzinēji ir konstruēti un būvēti lauksaimniecībai. Tie sasniedz maksimālo griezes momentu jau pie 1600 apgr/min, bet maksimālo jaudu pie 1900 apgr/min, kamēr gandrīz maksimālā jauda ir pieejama 1600-2100 apgr/min  diapozonā, kas ļauj efektīvi izpildīt jebkurus lauku darbus. SCR sistēma samazina videi kaitīgo gāzu izmešu daudzumu neizmantojot recirkulācijas sistēmu. Ši sistēma samazina degvielas patērīņu līdz pat 10% salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeļiem. Degvielas ietaupījums komponsē AdBlue izmaksas kā rezultātā tiek samazināts dabai kaitīgais piesārņojums.

Transmisija

Sestās sērijas traktori ir aprīkoti ar inovatīvo bezpakāpju TTV transmisiju. Transmisijai pievadītā jauda no dzinēja tiek sadalīta divās komponentēs: lielākā daļa jaudas tiek pārvadīta uz planetāro reduktoru un sajūgiem, kamēr atlikusī daļa uz slodzi uztverošo hidraulisko sistēmu. Mainot sūkņa ražīgumu traktora ātrums var tikt pakāpeniski samazināts vai palielināts, bez pēkšņas raustīšanās pārnesumu maiņas brīdī kā tas ir mehāniskai transmisijai.

Transmisijai ir 3 režīmi: manuālais, PTO (jūgvārsptas) un Auto. Manuālajā režīmā dzinēja un traktora ātrums tiek kontrolēts ar akseleratora pedāļa un džoistika palīdzību. Šajā režīmā TTV modeļi brauc kā traktori ar manuālajām transmisijām.

PTO režīmā jūgvārpstas ātrums ir konstants neatkarīgi no traktora ātruma.  Mehāniskām transmisijām jūgvārpstas ātrums ir atkarīgs no dzinēja apgriezieniem. Auto režīmā elektroniska ierīce regulē dzinēja apgriezienus automātiski atkarība no noslodzes, lai nodrošinātu konstantu traktora ātrumu. Elektrohidrauliskais reverss ļauj mainīt braukšanas virzienu arī slodzes apstākļos.

Jūgvārpsta

Agrotron 6 sērijas traktora aizmugurējai jūgvārpstai pieejami 4 ātrumi (540/540ECO/1000/1000ECO) un kā papilopcija sinhronizētā versija.

Visi režīmi ir ieslēdzami elektrohidrauliski ar automātisko slodzes uztveršanas funkciju, lai nodrošinātu  vienmērīgu agregātu palaišanu. Jūgvārpstu ir elementāri un racionāli vadāma ar elektrohidraulisku kontroli un LCD monitoru, kurš uzrāda rotācijas ātrumu, kas ļauj vadītājam izvēlēties atbilstošo ātruma diapozonu priekš jebkura agregāta.

Vadības pogas uz dubļu sarga ir pieejamas jau standarta aprīkojumā, bet priekšējā uzkare ar jūgvārsptu 1000 apgr/min (pieejams arī ECO variants) tiek piedāvāta kā papildopcija.

Hidraulika

Bāzes komplektācijā 6 sērijas TTV modeļi tiek aprīkoti ar 120 l/min lielu hidrauliskās sistēmas sūkni (vai kā papildopciju 160 l/min) un 4 elektriski vadāmiem, divpusējas darbības hidroizvadiem jau standarta komplektācijās ( vai līdz pat 7 hidroizvadu pāriem kā papildopcija). Divpusējas darbības hidroizvadu pāri var tikt uzstādīti arī traktora priekšā.

Aizmugurējās uzkares celtspēja ir 6200 kg (var tikt palielināta līdz 9200kg) un tā ir aprīkot ar EHR kontroles sistēma. Uzkares parametrus iespējams regulēt no sānu konsoles vai arī ar iMonitor2 interfeisa vidē.

Priekšējā uzkare un jūgvārpsta pieejema kā papildopcija ( maksimālā celtspēja 4000 kg).  Jūgvārpstas agriezieni 1000 vai 1000 ECO.

Bremzes

Priekš maksimālas drošības Deutz traktori ir aprīkoti ar elektronisku ierīci, kura ieslēdz un izslēdz pilnpiedzieņu un diferenciāļa bloķētāju atkarība no ātruma un stūrēšanas leņķa.  Hidrostatiskā stūres sistēma ir aprīkota ar neatkarīgu sūkni, lai nodrošinātu lielisku manevrētspēju jebkuros apstākļos.

Transmisijai atrodoties Auto vai PTO režīmā ir pieejama  “Power Zero” funkcija. Ar šīs funkcijas palīdzību transmisija notur traktoru stacionārā stāvoklī pat tad , ja vadītājs neizmanto rokasbremzi. Bremzēšanas spēks ir atkarīgs no slīpuma leņķa un slodzes. Traktora dzinējam jābūt ieslēgtā stāvoklī.

Deutz 6 sērijas traktori ir aprīkoti ar inovatīvo “Power Brake system”, kura minimizē bremzēšanas pedālim pievadāmo spēku un nodrošina konstantu spiedienu bremžu sistēmā, lai nodrošinātu acumirklīgu, spēcīgu un perfekti kontrolētu bremzēšanu.

Sistēmā ietilpst arī energoakumulatos, kurš ļauj izmantot bremzes līdz pat 10 reizēm, ja dzinējs nav ieslēgts.

Kabīne

Deutz 6 sērijas TTV modeļi ir aprīkoti ar “MaxiVision Cab”.  Kabīne ir aprīkota ar gaisa kondicionieri ( klimatkontrole kā papildopcja) un vadītāja sēdeklis ar gaisa/astperu amortizāciju. Visas sviras un pogas ir organizētas loģiskās grupās un ir sagrupētas pēc lietošanas biežuma. Pogas un sviras ir iekrāsotas dažādās krāsās,lai vadītājs ātri spētu identificēt nepieciešamo funkciju.

Visus traktora parametrus iespējams pārraudzīt 3 dažādās multimediju ierīcēs: darba displejā, kurš uzrāda traktora visu funkciju statusu, Infocentrā, kā arī iMonitor-2 - inovatīvais ar ISOBUS savienojamais multimēdiju interfeiss, ar kura palīdzību iespējams regulēt visus traktora parametrus. iMonitor-2 skārienjūtīgais ekrāns ļauj vadītājam ērti un ātri kontrolēt visas traktorā esošās funkcijas.Dzinējs

Deutz 6 sērijas traktoru dzinēji (Tier 4i) ir aprīkoti ar turbīnu, interkūleri, “wastegate” turbīnas vārstu, DCR  (Deutz Common Rail) - augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēmu ( llīdz pat 1600 bar) kā arī ar SCR – selektīvo katalītisko reducēšanu (AdBlue). Visos 6 sērijas modeļos kā degvielu var izmantot 100% biodīzeli.

Lielākā dzinēja priekšrocība ,kas padara to parāku par citām DCR sistēmām ir degvielas sūknis, kura eļļošana notiek ar motora eļļu. Tas palielina sistēmas uzticamību, jo  eļļošana nav atkarīga no degvielas plūsmas un novērš risku no īslaicīgiem spiediena kritumiem degvielas maģistrālē.

 Dzinēji ir konstruēti un būvēti lauksaimniecībai. Tie sasniedz maksimālo griezes momentu jau pie 1600 apgr/min, bet maksimālo jaudu pie 1900 apgr/min, kamēr gandrīz maksimālā jauda ir pieejama 1600-2100 apgr/min  diapozonā, kas ļauj efektīvi izpildīt jebkurus lauku darbus. SCR sistēma samazina videi kaitīgo gāzu izmešu daudzumu neizmantojot recirkulācijas sistēmu. Ši sistēma samazina degvielas patērīņu līdz pat 10% salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeļiem. Degvielas ietaupījums komponsē AdBlue izmaksas kā rezultātā tiek samazināts dabai kaitīgais piesārņojums.

 

Ražotāja mājaslapa: Ražotāja mājaslapa

Atpakaļ