Ienākt / reģistrēties

7. Sērija

3/7

7. sērija - Veiktspējai jauns izskats

Agrotron TTV 7. sērijas traktori piedāvā izcilu izskatu, efektivitāti, produktivitāti un komfortu. Tie izceļas ar lielisku un ergonomisku aprīkojumu, tai skaitā ar īpašiem DEUTZ AG dzinējiem un nepārspējamo ZF transmisiju.

7 sērijas traktoru piedāvājumā ir trīs īpaši un unikāli modeļi, kas veido perfektu savienību starp modernākajiem tehnoloģiju risinājumiem no DEUTZ-FAHR inženieru puses un Giugiaro dizainu.

Agrotron 7250 TTV sērijas traktors ir ticis nominēts kā “Gada Traktors 2013” prestižajā EIMA (Lauksaimniecības un dārza aprīkojuma izstāde) izstādē Boloņā, kā arī saņēmis papildus balvu par produkta dizainu 2013. gadā.


Zemāk Jūs varat iepazīties ar sīkāku, katra svarīgākā komponenta aprakstu! 

 

Dzinējs

Deutz fahr 7 sērijas traktori ir aprīkoti ar 6 cilindru DEUTZ TCD 6.1 L06 4V dzinēju: 222 Zs (163 kW) priekš 7210 TTV; 245 Zs (180 kW) priekš 7230 TTV un 263 (194 kW) priekš 7250 TTV.

Dzinējs aprīkots ar turbīnu, interkūleri kā arī ar turbīnas “wastegate” vārstu un DCR (Diesel Common Rail) -  augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēma.

Lielākā dzinēja priekšrocība ,kas padara to parāku par citām DCR sistēmām ir degvielas sūknis, kura eļļošana notiek ar motora eļļu. Tas palielina sistēmas uzticamību, jo  eļļošana nav atkarīga no degvielas plūsmas un novērš risku no īslaicīgiem spiediena kritumiem degvielas maģistrālē.

Jaunie septītās sērijas traktori patērē līdz pat 10% mazāk dīzeļdegvielas kā iepriekšējās paaudzes modeļi. Tas kompensē AdBlue izmaksas. Kā degvielu var izmantot 100% biodīzeli.

Deutz dzinēji ir aprīkoti ar “Extra” jaudas režīmu, kas paaugstina jaudu par 27 Zs. Šī papildus jauda ir pieejama izmantojot ar jūgvārpstu darbināmu agregātu vai braucot transportā PTO režīmā. Šī papildus jauda ir pieejama, kad traktora ātrums pārsniedz 3 km/h, kamēr transporta režīmā tikai pie ātruma, kas pārsniedz 30 km/h.

Transmisija

Septītās sērijas traktori ir aprīkoti ar inovatīvo bezpakāpju TTV transmisiju. Transmisijai pievadītā jauda no dzinēja tiek sadalīta divās komponentēs: lielākā daļa mehāniskajā, kamēr atlikusī daļa uz slodzi uztverošo hidraulisko sistēmu. Mainot sūkņa ražīgumu traktora ātrums var tikt pakāpeniski samazināts vai palielināts, bez pēkšņas raustīšanās pārnesumu maiņas brīdī kā tas ir mehāniskai transmisijai.

Transmisijai ir 3 režīmi: manuālais, PTO (jūgvārsptas) un Auto. Manuālajā režīmā dzinēja un traktora ātrums tiek kontrolēts ar akseleratora pedāļa un džoistika palīdzību. Šajā režīmā TTV modeļi brauc kā traktori ar manuālajām transmisijām.

PTO režīmā jūgvārpstas ātrums ir konstants neatkarīgi no traktora ātruma,bet mehāniskām transmisijām jūgvārpstas ātrums ir atkarīgs no dzinēja apgriezieniem.

Auto režīmā elektroniska ierīce regulē dzinēja apgriezienus automātiski atkarība no noslodzes, lai nodrošinātu konstantu traktora ātrumu.

Blakus vēl trīs šiem režīmiem ir iespējams regulēt trīs braukšanas stratēģijas : “ECO” - maksimālas degvielas ekonomijas, “POWER”- maksimālai produktivitātei un “Automatic Mode”, kas atspoguļo līdzsvaru starp abiem iepriekšējiem režīmiem.

Jūgvārpsta

Tikai pats labākais aprīkojums ir pietiekami labs Agrotron TTV 7 Sērijai. Tas arī attiecas uz jūgvārpstu. Ir pieejami 4 ātrumi (540/540ECO/1000/1000ECO), kur visi ir elektrohidrauliski ieslēdzami un ir aprīkoti ar slodzes uztveršanas iespēju, lai nodrošinātu agregātu darbību jebkuros apstākļos. Kontroles pogas uz abiem aizmugurējiem dubļu sargiem ir iekļautas standartaprīkojumā.

Hidraulika

Hidrauliskā sistēma 7. sērijas modeļiem ir aprīkota ar mainīgas ražības sūkni 120 l/min (160 l/min kā papildopcija) un 44 l/min sūkni priekš hidrauliskās stūres sistēmas.

Slodzes uztveršanas funkcija nepārtraukti pielāgo hidraulisko jaudu atkarībā no slodzes, samazinot jaudas zudumus( kā rezultātā arī degvielas patēriņu) un palielina hidraulisko detaļu mūžu.

Standartā pieejami 4 elektriski vadāmi, divpusējas darbības, hidroizvadu pāri ( iespējams aprīkot līdz pat 7 hidroizvadu pāriem aizmugurē un diviem hidroizvadu pāriem priekšā)

Visiem hidroizvadiem iespējams regulēt laiku, plūsmu un ja nepieciešams var tikt pārveidoti par vienpusējas darbības izvadiem.

Jaunie 7 sērijas modeļi ir aprīkoti ar “push pull” ātrajiem hidrauliskajiem savienojumiem ļaujot operatoram pievienot, atvienot hidrauliskās līnijas pat tad, ja tajās ir spiediens.

Pie nepieciešamības pēc stabilas un patstāvīgas eļļas plūsmas traktora agregātus iespējams pievienot pie “Power beyond” hidroizvada. Aizmugurējās uzkares maksimālā celtspēja 10 000 kg, priekšējās uzkares – 4500kg.

Bremžu sistēma

Priekšējais tilts aprīkots ar speciālu piekares sistēmu, kuru vadītājam iespējams sabloķēt, ja nepieciešama augsta agregāta dziļuma kontrole.

ASM sistēma automātiski ieslēdz un izslēdz priekšējo tiltu un diferenciāļā bloķētāju atkarībā no stūrēšanas leņķa un ātruma.

Septītā sērija ir aprīkota ar inovatīvu, jaunu bremzēšanas sistēmu. TTV traktori jau standartā ir aprīkoti ar “Power Brake system”, priekš ļoti augsta bremzēšanas spēka un 2 dažādas stāvbremzes: elektroniskā EPB sistēma, kura pielāgo bremzēšanas spēku atkarībā no slodzes un “Park Brake”, kura sabloķē aizmugurējās disku bremzes.

Kabīne

Agrotron 7. sērijas traktori ir aprīkoti ar modernu “Maxi Vision Cab”.  Šī kabīne nosaka jaunus standartus tirgū attiecībā uz ergonomiku un funkcionalitāti.

Elektroniski kontrolētā klimata kontroles sistēma uztur nemainīgu klimatu kabīnē. Amortizācijas paka sastāv no : priekšējā tilta amortizācija (standarta aprīkojums) un mehāniskās vai pneimatiskās kabīnes amortizācijas (papildaprīkojums).  Papildus vadītāja komfortam standartā jau pieejams sēdeklis ar gaisa un atsperu amortizāciju.

Visas traktora gaismas ir vadāmas no centralizēta  paneļa. Ergonomiskā vadība  7 sērijas traktoriem tika izstrādāta ciešā  sadarbībā ar Deutz-Fahr inžienieriem. Visas sviras un pogas ir organizētas loģiskās grupās un ir sagrupētas pēc lietošanas biežuma. Pogas un sviras ir iekrāsotas dažādās krāsās,lai vadītājs ātri spētu identificēt nepieciešamo funkciju. Visus traktora parametrus iespējams pārraudzīt 3 dažādās multimediju ierīcēs: darba displejā, kurš uzrāda traktora visu funkciju statusu, Infocentrā, kā arī iMonitor-2 - inovatīvais ar ISOBUS savienojamais multimēdiju interfeiss, ar kura palīdzību iespējams regulēt visus traktora parametrus. iMonitor-2 skārienjūtīgais ekrāns ļauj vadītājam ērti un ātri kontrolēt visas traktorā esošās funkcijas.  Lielākas produktivitātes iegūšanai iMonitor-2 ir iespējams aprīkot kopā ar Agrosky satelīta navigāciju.

 

Ražotāja mājaslapa: Ražotāja mājaslapa

Atpakaļ