Mans LATRAPS
Traktori

6. sērija

Traktoru tehnoloģijai 100% jāatbilst to darba profilam. Aršana, sēšana, kultivēšana, transportēšana, ražas novākšana, frontālā iekrāvēja darbi: katrs profesionālis nolems kā traktoru izmantot visspecifiskākajos darba apstākļos.

DEUTZ-FAHR šim nolūkam ir izstrādājis jauno 6. sēriju:

  • ar 12 modeļiem no 156 līdz 226 ZS;
  • divām riteņu bāzēm;
  • trim pārnesumkārbas variantiem;
  • diviem salona tipiem ar dažādiem komforta līmeņiem

Ar daudz dažādām citām iespējām. Jūs varat sakomplektēt daudzpusīgu traktoru šajā traktoru kategorijā. Izveidojiet savu, unikālo traktoru!

Dzinējs

Jaunais Deutz 6.1 Stage V motors ir atsaucīgāks, piedāvā lielāku rezerves griezes momentu un sākas ar lielāku griezes momentu, tajā pašā laikā ir samazināts degvielas un AdBlue patēriņš.
SCR izplūdes gāzu sistēma un papildu pasīvs DPF (dīzeļa daļiņu filtrs). DPF piedāvā trīs priekšrocības, salīdzinot ar parastajiem aktīvajiem filtriem:

  • nav degvielas iesmidzināšanas tieši filtrā;
  • ap to rodas mazāk siltuma;
  • efektīva motora sildīšanas režīms jeb "heat-mode"

 Tas ietaupa degvielu un naudu, vienlaikus ievērojot visus starptautiskos emisijas standartus.

Transmisija


POWERSHIFT, RCSHIFT va TTV: TRANSMISIJAS TIPA IZVĒLE IR JŪSU!
6. sērijas traktoros piedāvā tieši pareizo transmisiju jebkurām vadītāja prasībām un jebkuram budžetam.

POWERSHIFT - 5 mehāniski slēdzami pārnesumi ar 6 slodzē slēdzamiem ātrumiem jeb "pusītēm", 6 uz priekšu un 3 atpakaļ.Šī transmisija piedāvā 30 + 15 (ar pazeminātiem: 54 + 27) kopējo ātrumu skaitu ar maksimālo ātrumu 40 vai 50 km/h pie zemiem motora apgriezieniem.
RCSHIFT - pilnībā automātiska RCshift pārnesumkārba piedāvā 5 robotizētus ātruma pārnesumus, kā arī 6 Powershift soļus uz priekšu un 3 atpakaļ, kopējam ātrumu skaitam 30 + 15 (ar pazeminātiem:54 + 27). Var izvēlēties transmisijas darbības režīmu - slēgt ātrumus pats, vai ļaut to darīt traktoram.

TTV - pilnībā automātiskā ātrumkārba.

Jūgvārpsta


Ar četriem jūgvārpstas ātrumiem 540/540ECO/1000/1000ECO aizmugurē un, 1000 vai 1000ECO, priekšā, visus darbus var veikt ļoti efektīvi. Pateicoties samazinātajiem motora apgriezienu skaitam un ECO jaudas kāpināšanas tehnoloģijai, degvielas patēriņš tiek ievērojami samazināts. Jaunais InfoCentre Pro sniedz skaidru un viegli saprotamu informāciju par hidrauliskajām un jūgvārpstas funkcijām. Visas hidrauliskās un jūgvārpstas funkcijas var viegli iestatīt un vadīt no labās kabīnes konsoles vai roku balstiem.

Hidrauliskā sistēma

Pēc izvēles pieejama mehāniskā vai elektrohidrauliskā vadība. Var aprīkot līdz:

  • pieciem hidrauliskajām sekcijām aizmugurē un divām priekšā;
  • dažādām hidraulikas sūkņa jaudām, līdz 170 L / min;
  • aizmugures uzkares celtspēju līdz 10.000 kg.

Priekšējās uzkares celtspēja iespējama līdz 5,480 kg.

Bremzes

Jaunais priekšējais tilts ar balstiekārtu un 6. sērijas bremžu sistēma ir unikāla šajā traktoru jaudas klasē. Priekšējā ass tagad ir aprīkota ar divkāršās darbības hidrauliskajiem cilindriem un garāku gājienu, ievērojami palielinot amortizācijas efektu, kas tiek kontrolēts elektroniski. Atkarībā no bremžu intensitātes un braukšanas ātruma tiek aktivizēti divi balstiekārtas līmeņi - sistēma AntiDive un AntiRise  piekares sistēmu var arī bloķēt. 6. sērijas TTV ir vienīgais standarta traktors, kas aprīkots ar augstas veiktspējas sausām disku (6205 un 6215 TTV) bremzēm, un papildu Booster bremžu sistēmu, kas nodrošina maksimālu bremzēšanas spēku pie mazāka spiediena uz bremžu pedāli.