Mans LATRAPS
Traktori

7. sērija

DEUTZ-FAHR ir izstrādājusi jauno 7. sēriju, kas nodrošina līdz pat 246 Zs jaudu un izceļas ar augstu kvalitāti, precizitāti un uzticamību apvienojumā ar vismodernākajām tehnoloģijām gan rentabilitātes, gan komforta ziņā.
7. sērija ir ļoti inovatīvas un inteliģentas traktoru tehnoloģijas kulminācija. Tā piedāvā izcilu MaxiVision 2 kabīnes komfortu, intuitīvās vadības ierīces, jaunizveidoto roku balstu, vismodernākās precīzākās lauksaimniecības sistēmas, ļoti efektīvas dzinēja un transmisijas tehnoloģijas.

Dzinējs

Jaunais DEUTZ-FAHR ar 246 ZS, 6.1l Stage V motoru, piedāvā lielāku rezerves griezes momentu un lielāku griezes momentu pie zemākiem apgriezieniem. Tajā pašā laikā degvielas un AdBlue patēriņš ir samazināts par 5%, SCR un papildus pasīvs DPF (dīzeļa daļiņu filtrs). DPF piedāvā trīs priekšrocības, salīdzinot ar parastajiem aktīvajiem filtriem:

  • filtrā nenonāk degvielas iesmidzināšana,
  • ap šo vietu rodas mazāk siltuma
  • filtrs iztīrās daudz ātrāk.

Tas ietaupa degvielu un naudu, vienlaikus ievērojot visus starptautiskos emisijas standartus. Patentēto dzesēšanas sistēmu var pilnībā atvērt, kas tīrīšanu padara daudz vienkāršāku.

Transmisija

Jaunā 7. sērija ir aprīkota ar vismodernāko elektroniski vadāmo bezp km/h. Visus galīgos ātrumus 40 km/h, 50 km/h vai 60 km/h var sasniegt ar samazinātu motora apgriezienu skaitu. Kopumā ātruma diapazons ir no 0,2 km/h līdz 60 km/h.
 Darba procesu optimizēšanai var saglabāt līdz četriem kruīza ātrumiem. Jauns piekabes vilkšanas režīms palielina braukšanas drošību kalnainā apvidū. Katra TTV transmisijas sistēmas detaļa ir veidota tā, lai maksimāli palielinātu 7. sērijas produktivitāti.

Jūgvārpsta

Tieši šeit 7. sērija skaidri parāda savu spēku. Ar trim jūgvārpstas ātrumiem (540ECO / 1000 / 1000ECO) aizmugurē un 1000 vai 1000ECO priekšā, visus darbus var veikt ļoti efektīvi. Pateicoties samazinātajam motora apgriezienu skaitam un ECO jaudas pacelšanas sistēmām, degvielas patēriņš tiek ievērojami samazināts.

Hidrauliskā sistēma

Traktora aizmugurē ir pieejami līdz pat pieciem pāriem hidraulikas izvadu, savukārt priekšā ir divi. Absolūtais akcents ir tas, ka visi izvadi tiek proporcionāli vadīti. Jaunā 7. sērijas hidrauliskā sistēma ļauj aprīkot ar pozīciju kontrolētu priekšējo uzkari, tās celtspēja ir līdz 5480 kg. Turklāt aprīkojums ir novietots daudz tuvāk traktoram ar nesen integrēto priekšējo uzkares konceptu, kas ievērojami palielina celtspēju. Priekšējā stiprinājuma zonā ir arī integrēta ISOBUS ligzda. Hidrauliskā sūkņa jauda ir standartā 120 l/min vai pēc pieprasījuma 160 l/min. LS (load sensing) sistēma ir iekļauta  standarta standartaprīkojumā. Aizmugurējās uzkares celtspēja ir 10000 kg. Atsevišķs sūknis nodrošina stūrēšanu, lai netiktu apdraudēta darba hidrauliskā sistēma.